Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Ολα τα βιβλια του Αρκα (free)

 
Χαμηλές πτήσεις
1. Μπαμπά, πετάω
2. Σπουργίτι είσαι και φαίνεσαι
3. Τίμα τον πατέρα σου
4. Κάνε πουλί να δεις καλό
5. Αν πετάξει το πουλί
6. Με τον κηδεμόνα σου
7. Το έξυπνο πουλί

Ο κόκορας
1. Σιγά τ' αυγά
2. Χοντρά κόλπα
3. Πετάει, πετάει
4. Νυχτερινά επεισόδια
5. Αδιέξοδα
6. Συναναστροφές
7. Υπόθεση βιασμού και άλλες ιστορίες
Επίτομο - Ο κόκορας

Καστράτο
1. Απρέπειες
2. Οσο πατάει η γάτα
3. Εκτός ελέγχου
4. Περί ορέξεως
5. Γάτα είναι και γυρίζει
6. Παρενοχλήσεις
7. Η πιό σκύλα γάτα

Ισοβίτης
1. Κακές παρέες
2. Ενα ποντίκι στη σούπα μου
3. Γιατρέ έχω ένα βάρος
4. Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη

Show Business
1. Ελα στο καμαρίνι μου
2. Πάμε πρόβα
3. Το μεγάλο φινάλε

Πειραματόζωα
1. Δεν βλέπω βελτίωση
2. Εχω πολλά στο μυαλό μου
3. Νιώθω λίγο κομμένος

Η ζωή μετά
1. Αιωνιότητα είναι, θα περάσει
2. Δουλειά δεν είχε ο διάβολος
3. Ενα θάνατο τον έχουμε
4. Για καλό και για κακό
5. Σκέπτομαι κι ας μην υπάρχω
6. Το φύλο των αγγέλων
7. Ο θεός είναι καλός άνθρωπος
8. Θανάσιμα αμαρτήματα

Ξυπνάς μέσα μου το ζώο
1. Παιχνίδια για δύο
2. Τρελοί συνδυασμοί
3. Αταίριαστοι έρωτες

Διάφορα
Ο Παντελής και το λιοντάρι
Ο καλός λύκος
Μετά την καταστροφή
Φάε το κερασάκι
Εχθροί εξ αίματος
Θηρία Ενήμερα

Οι Συνομήλικοι
Ο χειρότερος φίλος του ανθρώπου
Thanks to mmm, kalias, lafos2000, samael, Twisted Tool...

AcTiVe TeAm

Η σειρά "Ο ισοβίτης" (2005) online


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Popular Post