Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

"Όταν ο χρόνος γράφει..."





Όταν ο χρόνος γράφει... - Νικος Αστερης -  βιβλίο

Ποιητική Συλλογή
Διαφθορείς
Διαφθορείς οι ποιητές κι οι λογοτέχνες
Διαφθορείς οι φίλοι κι οι εχθροί.
Τόσες ιδέες, παιχνιδάκια, τραγουδάκια,
Παραδεισένια,
Συστημένος σαν αλήθεια.
Βγες τώρα απ’ κει μέσα, αν μπορείς...


Συγγραφέας: Νικος Αστερης

Μέγεθος: 60 Σελ / 1.16 Mb | Διάβασε το βιβλίο 
Συγγραφέας: Νικος Αστερης



    Χρονολογία Έκδοσης: 2011
    Αριθμός Σελίδων: 60



    Ποίημα από την συλλογή: "Διαφθορείς"

    Διαφθορείς οι ποιητές κι οι λογοτέχνες
    Διαφθορείς οι φίλοι κι οι εχθροί.
    Τόσες ιδέες, παιχνιδάκια, τραγουδάκια,
    Παραδεισένια,
    Συστημένος σαν αλήθεια.
    Βγες τώρα απ’ κει μέσα, αν μπορείς.
    Είσαι ροκ, αναρχικός, ντισκέ, και σε φοβάμαι.
    Πολίτικος πτυχωμένος εραστής,

    Τόσων παιδιών και λέξεων και σε λυπάμαι
    Είσαι μπαρόκ και σαν και μένα παιδεραστής.

    Διαφθορείς είναι οι κινήσεις και τα θέλω,
    Διαφθορείς και οι στίχοι σαν λεπροί,
    Και τα κομμάτια σου σαν ήλιο δεν τα θέλω.
    Σε αγαπώ γιατί ψάχνεις κάτι να βρεις.

    Δεν είσαι κάποιος που ζητεί διαφθορέα.
    Δεν είσαι κομμάτι που ζητεί κρητική.
    Είσαι λουλούδι που ζητεί αμφορέα.
    Σταματά πια δεν θέλω να μου συστηθείς.
    Δεν είμαι τίποτα εγώ που σου το λέω.
    Είμαι ζωή που σαν με δεις,
    Χαρούμενα θε να σε κλαίω.
    Είμαι ζωή που σαν με δεις,
    Ειλικρινά σε αγαπώ.
    Δεν είμαι τίποτα εγώ που σου το λέω.
    Διαφθορέας είμαι που προσπαθώ
    Να συστηθώ!



[Απαιτήσεις λογισμικού: PDF Reader]

1.19ΜΒ .pdf
Εικόνα
Για την αποθήκευση του αρχείου: Δεξί κλικ ->
Αποθήκευση ως… (Save Target As…)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Popular Post