Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Ανοίγω ένα νέο θέμα για τα στιχάκια που διαβάσαμε σε σκοπιές στρατοπέδων

 
  1. Ήμουν 18 ετών, μες την ανθή της νιότης,
μα τότε μου 'ρθε το χαρτί να φύγω στρατιώτης...
-
Την πύλη όταν πέρασα, συνάντησα μια πλάκα,
τη σήκωσα και έγραφε: Που πας μωρέ μαλ... ;

-
Καλύτερα να πουλάγα γκαζόζες - λεμονάδες,
παρά που πήγα κι έμπλεξα με τους καραβανάδες.
-
Η νύχτα είναι παγερη, και η σκοπιά πιο κρύα,
κι αντί για το μου... Άκι σου χαϊδεύω το τζι-τρια[G3]\
 *
2  Θα 'ρθει καιρός να απολυθώ, τότε να δεις λοχία
και πάνω από τη μούρη σου θα χύνω με μανία
και θα σε στείλω στο μ**ν* της΄μάνας σου ταξίδι
για να το μάθει και αυτή ότι 'σαι ένα *ρχ*δ*
Γραμμένο σε τουαλέτα στη ΣΕΤΤΗΛ.
 *
3. 
Η νύχτα είναι σκοτεινή
και η σκοπιά πιο κρύα
κι αντί για το κορμάκι σου
χαϊδεύω το G3
*
ΘΑ ΚΟΨΩ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΠ'ΤΟΥ ΚΕΕΔ ΤΟΝ ΚΗΠΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΠΩ
ΕΣΥ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΣΥ ΓΑΜΙΕΣΑΙ Μ'ΑΛΛΟΝΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΧΙΑ.
*
5
Περπατω στο δασος και ακουω χρουτσου χρουτσου...
Λες να απολυομαι του Αγιου Π...



Περπατω στο δασος και ακουω hip hop...
Εγω απολυομαι δεν ειμαι ΕΠ. ΟΠ 
*
6
Περπατω στο δασος και ακουω πεγκυ ζινα...
Λες να απολυομαι τον αλλο μηνα;  
*
7
12 μήνες φυλακή για ένα έγκλημα που δεν έκανα ποτέ

Είναι κρίμα και άδικο να είμαι εγώ φαντάρος και την δική μου γκόμενα να την πηδάει άλλος

Περπατάω στο δάσος και ακούω φίδια, λες να απολύομαι... αρχίδια

Περπατάω στο δάσος και ακούω τσαλίκη, λες να το ψήσω στον Έβρο το κατσίκι?
*
Και 1 τραγουδάκι:
Σου στέλνω τριαντάφυλλα
απ'του στρατού τον κήπο,
για να μετράς αγάπη μου,
τις μέρες που θα λείπω.

Εσύ στο μπαλκονάκι σου
και εγώ υπηρεσία.
Εσύ το κάνεις μ'άλλονε
και εγώ με τον Λοχία.  
*
το φανταράκι στη σκοπιά κανείς μη το πειράξει... γιατί θα πάρει ανάποδες και όλους θα τους εσφάξει...
-
Σκοπιές κι'αν έχει ο στρατός, έχει δική του χάρη.. οποίος δε βάλει το χακί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ.
-
Το όνομα σου έγραψα επάνω στο G3 κ ο Λοχαγός μου αύξησε 3 μήνες τη θητεία.
-
Περίπολο χθες ήμουν σκοπιές να υπογράφω, κι αντί για την υπογραφή το όνομά σου γράφω
-
Δυο πουλάκια ρώτησα που πάνε για Αυλώνα, το ένα μου'πε αναβολή το άλλο αυτοκτονία
-
Μπόρα ήταν και πέρασε βροχή και έχει φύγει.. από το λούκι τούτο εδώ κανείς δε θα ξεφύγει... έτσι και εγώ το πέρασα και άλλα πολλά ακόμα.. θα λιώσει το κορμάκι σας σε τούτο εδώ το στρώμα (Γραμμένο πάνω σε στρώμα με το κλασσικό Καμία και Τίποτα...) 
*
9
Χωρίς τσιγάρο και καφέ,
χωρίς φιλί και χάδι,
σαν νυχτοπούλι τριγυρνώ
περίπολο το βράδι.

Σαν έρθει εκείνη η μέρα και γίνω πιά πολίτης,
στη μηχανή θα τρέξω ν' ανεβώ να ξαναγίνω αλήτης.  
*
10
Tο παρακάτω μου το είχε στείλει ο ξάδερφος μου. Mάλλον το είχανε βγάλει με το άλλο το ρεμάλι τον αδερφό μου και το στείλανε. Aναφέρεται σε μένα, δεν είναι γενικής φύσεως αλλά έχει πλάκα.

Για πεζοναύτης έφυγες και 'γραψες ιστορία
έγινες δυνατός γ...ας που σπάει τα ταμεία
σύντομα σε μάθανε σ'ολόκληρο το Bόλο
το μόνο σου ελάττωμα γ....ες με τον κώλο.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναζήτηση

Popular Post