Το
πρόγραμμα αυτό είναι σχετικό με την εικαστική αγωγή και αναπτύχθηκε και
χρηματοδοτήθηκε στα πλαίσια του έργου Πλειάδες της ενότητας Νηρηίδες (http://pleiades.cti.gr/
) το 2007 από το Ε. Α. Ινστιτούτο Τεχνολογίας και Υπολογιστών. Είναι
κατάλληλο για διδασκαλία σε παιδιά μικρής ηλικίας και σε παιδιά με
ειδικές ανάγκες (χωρίς αυτό να είναι περιοριστικό). Στο αρχικό μενού
εμφανίζεται ο κύριος Πινέλος που βοηθά, ξεναγεί και επιβραβεύει τα
παιδιά σχεδόν σε όλες τις δραστηριότητες. Διάσπαρτες στην οθόνη είναι 19
χρωματιστές φατσούλες. Κάνοντας κλικ πάνω τους ξεκινά μια διαφορετική
κάθε φορά δραστηριότητα.Υπάρχουν έξι ομάδες δραστηριοτήτων που
χωρίζονται σε:
Ζωγραφική, Χρώματα, Σχήματα, Παιχνίδια εξοικείωσης, Βίντεο - Μουσική – Εκτυπώσεις, Μαγικές εικόνες και η γκρι φατσούλα κάτω δεξιά όπου υπάρχουν πληροφορίες σχετικές με τους δημιουργούς του προγράμματος, το φορέα χρηματοδότησης κλπ. Στα πιο πολλά παιχνίδια υπάρχουν από ένα έως τρία επίπεδα βοήθειας, έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να φτάσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα και την επιβράβευση. Επίσης στο κεντρικό μενού υπάρχει η επιλογή χρήσης του joystick. Όταν την επιλέξουμε τρέχει στο παρασκήνιο το freeware πρόγραμμα joymouse που επιτρέπει στο χρήστη να χρησιμοποιεί το joystick ταυτόχρονα με το ποντίκι για να κινηθεί ο δείκτης (πολύ χρήσιμο για παιδιά με δυσκολίες στην κίνηση). Σε όλες τις οθόνες πατώντας το πλήκτρο shift αναδύεται μια μπάρα από την οποία μπορούμε να: επιστρέψουμε στο κεντρικό μενού, να αλλάξουμε το επίπεδο βοήθειας, να περάσουμε στο επόμενο ή το προηγούμενο πρόγραμμα, να περάσουμε στην επόμενη ή την προηγούμενη κατηγορία, να σταματήσουμε ή να ξεκινήσουμε τη μουσική και να ενεργοποιήσουμε/απενεργοποιήσουμε την αυτόματη λειτουργία (το παιχνίδι αλλάζει αυτόματα μετά από ορισμένες επαναλήψεις). Πατώντας πάλι shift η μπάρα κρύβεται (ώστε να μην μπορεί το παιδί να αλλάζει ανεξέλεγκτα δραστηριότητες).Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και μπορείτε να το "κατεβάσετε" εδώ από το e-yliko. Στην περίπτωση που θέλετε να το έχετε σε CD το πρόγραμμα διατίθεται και από την kidmedia με κόστος μόλις 10 € (ώστε να καλυφθούν τα έξοδα αναπαραγωγής και αποστολής) σε συσκευασία DVD με σύντομο οδηγό χρήσης. Πιστεύουμε ότι η χρήση του προγράμματος είναι πιο εύκολη για τα παιδιά και τα βοηθά περισσότερο στο να μάθουν να γράφουν, όταν χρησιμοποιείται μια ταμπλέτα γραφικών με γραφίδα αντί για το ποντίκι.
Αναλυτικότερα:
Το πρόγραμμα μπορεί να τρέξει και από το CD, όμως συνίσταται η εγκατάστασή του στο σκληρό δίσκο διότι διαφορετικά θα "τρέχει" πολύ πιο αργά. Η εγκατάσταση γίνεται με πολύ απλά βήματα αφού επιλέξουμε την κίτρινη μπογιά από την οθόνη που εμφανίζεται αυτόματα μόλις βάλουμε το CD στον υπολογιστή μας (προϋπόθεση είναι να είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα auto run, αν την έχετε απενεργοποιήσει επιλέξτε το install_Κallitexnes.exe μέσα από το CD).
Το πρόγραμμα μπορεί να τρέξει και από το CD, όμως συνίσταται η εγκατάστασή του στο σκληρό δίσκο διότι διαφορετικά θα "τρέχει" πολύ πιο αργά. Η εγκατάσταση γίνεται με πολύ απλά βήματα αφού επιλέξουμε την κίτρινη μπογιά από την οθόνη που εμφανίζεται αυτόματα μόλις βάλουμε το CD στον υπολογιστή μας (προϋπόθεση είναι να είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα auto run, αν την έχετε απενεργοποιήσει επιλέξτε το install_Κallitexnes.exe μέσα από το CD).
Παιχνίδια εξοικείωσης
Φτιάξε το παζλ: Απλή δραστηριότητα drag n’ drop, με έξι διαφορετικές εικόνες (σπιτάκι, λουλούδι, θάλασσα, αγοράκι, κοριτσάκι, αυτοκίνητο). O μαθητής θα πρέπει να πάρει τα κομμάτια το παζλ να τα σύρει και να σχηματίσει την εικόνα. Τα τρία (3) επίπεδα βοήθειας κάνουν δυνατή τη χρήση του προγράμματος ακόμη και από παιδιά με σοβαρές δυσκολίες στην κίνηση.
Σχεδίασε με τις κορδέλες: Όλη η οθόνη μετατρέπεται σε καμβά όπου το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τρίχρωμες κορδέλες. Υπάρχει οι εξής δυνατότητες: 8 συνδυασμοί χρωμάτων για τις κορδέλες, φόρτωση εξωτερικής εικόνας (πχ. μια φωτογραφία του παιδιού, αρκεί να είναι σε μορφή bmp) και τέλος,16 συνδυασμοί από γαλάζιες μπαλίτσες για να κάνει ο μαθητής προγραφικές ασκήσεις με διασκεδαστικό τρόπο. Οι μπαλίτσες γυρίζουν όταν περάσει το μολύβι από πάνω τους. Με το πάτημα του [Space Bar], όλα καθαρίζουν.
Γίνε γρήγορα μεγάλος ζωγράφος: Σε ένα καμβά τοποθετημένο στο κέντρο της οθόνης το παιδί «ζωγραφίζει» κρατώντας πατημένο το κλικ του ποντικιού και σέρνοντάς το πάνω στην οθόνη, γνωστούς πίνακες που εναλλάσσονται όταν κάποιος ολοκληρωθεί. Συνολικά υπάρχουν διαθέσιμοι 15 πίνακες Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Με δυνατότητα φόρτωσης εξωτερικής εικόνας (π.χ. η φωτογραφία ενός παιδιού).
Φτιάξε το παζλ: Απλή δραστηριότητα drag n’ drop, με έξι διαφορετικές εικόνες (σπιτάκι, λουλούδι, θάλασσα, αγοράκι, κοριτσάκι, αυτοκίνητο). O μαθητής θα πρέπει να πάρει τα κομμάτια το παζλ να τα σύρει και να σχηματίσει την εικόνα. Τα τρία (3) επίπεδα βοήθειας κάνουν δυνατή τη χρήση του προγράμματος ακόμη και από παιδιά με σοβαρές δυσκολίες στην κίνηση.
Σχεδίασε με τις κορδέλες: Όλη η οθόνη μετατρέπεται σε καμβά όπου το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τρίχρωμες κορδέλες. Υπάρχει οι εξής δυνατότητες: 8 συνδυασμοί χρωμάτων για τις κορδέλες, φόρτωση εξωτερικής εικόνας (πχ. μια φωτογραφία του παιδιού, αρκεί να είναι σε μορφή bmp) και τέλος,16 συνδυασμοί από γαλάζιες μπαλίτσες για να κάνει ο μαθητής προγραφικές ασκήσεις με διασκεδαστικό τρόπο. Οι μπαλίτσες γυρίζουν όταν περάσει το μολύβι από πάνω τους. Με το πάτημα του [Space Bar], όλα καθαρίζουν.
Γίνε γρήγορα μεγάλος ζωγράφος: Σε ένα καμβά τοποθετημένο στο κέντρο της οθόνης το παιδί «ζωγραφίζει» κρατώντας πατημένο το κλικ του ποντικιού και σέρνοντάς το πάνω στην οθόνη, γνωστούς πίνακες που εναλλάσσονται όταν κάποιος ολοκληρωθεί. Συνολικά υπάρχουν διαθέσιμοι 15 πίνακες Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Με δυνατότητα φόρτωσης εξωτερικής εικόνας (π.χ. η φωτογραφία ενός παιδιού).
Χρώματα
Μαθαίνουμε τα χρώματα: Ο κύριος Πινέλος μας βοηθάει να μάθουμε τα χρώματα. Ο μαθητής κάνοντας κλικ σε κάποιο χρώμα ακούει το όνομά του και βλέπει αντίστοιχες χρωματικά εικόνες. Στη συνέχεια της δραστηριότητας ο Κύριος Πινέλος ρωτάει τα χρώματα τα οποία είναι 12 συνολικά.
Παίξε στο εργοστάσιο με τα χρώματα: Το παιδί πρέπει να σύρει και να αφήσει πάνω στα σωστά καλάθια τα αντικείμενα (ανάλογα με το χρώμα τους), τα οποία κινούνται σε ταινία μεταφοράς στο υποτιθέμενο εργοστάσιο παραγωγής παιχνιδιών. Στόχος είναι η αντιστοίχηση των αντικειμένων στο σωστό χρώμα. Διαθέσιμα, μόνο τα 6 βασικά χρώματα. Τα 3 επίπεδα βοήθειας σε συνδυασμό με το πλήκτρο [space bar] κάνουν την εφαρμογή ευκολότερη. Οι χρωματιστές μπάλλες στην οθόνη, δείχνουν πόσα αντικείμενα απομένουν.
Ψάχνουμε να βρούμε τα ζευγάρια: Παιχνίδι μνήμης. Με δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε 12 ή 18 καρτέλες με χρώματα, ο μαθητής ανοίγει μια καρτέλα και ψάχνει για το ζευγάρι της. Εάν δεν το βρει, οι καρτέλες κλείνουν. Εάν βρεί το ζευγάρι, αυτό εξαφανίζεται για να μείνουν οι υπόλοιπες καρτέλες.
Μαθαίνουμε τα χρώματα: Ο κύριος Πινέλος μας βοηθάει να μάθουμε τα χρώματα. Ο μαθητής κάνοντας κλικ σε κάποιο χρώμα ακούει το όνομά του και βλέπει αντίστοιχες χρωματικά εικόνες. Στη συνέχεια της δραστηριότητας ο Κύριος Πινέλος ρωτάει τα χρώματα τα οποία είναι 12 συνολικά.
Παίξε στο εργοστάσιο με τα χρώματα: Το παιδί πρέπει να σύρει και να αφήσει πάνω στα σωστά καλάθια τα αντικείμενα (ανάλογα με το χρώμα τους), τα οποία κινούνται σε ταινία μεταφοράς στο υποτιθέμενο εργοστάσιο παραγωγής παιχνιδιών. Στόχος είναι η αντιστοίχηση των αντικειμένων στο σωστό χρώμα. Διαθέσιμα, μόνο τα 6 βασικά χρώματα. Τα 3 επίπεδα βοήθειας σε συνδυασμό με το πλήκτρο [space bar] κάνουν την εφαρμογή ευκολότερη. Οι χρωματιστές μπάλλες στην οθόνη, δείχνουν πόσα αντικείμενα απομένουν.
Ψάχνουμε να βρούμε τα ζευγάρια: Παιχνίδι μνήμης. Με δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα σε 12 ή 18 καρτέλες με χρώματα, ο μαθητής ανοίγει μια καρτέλα και ψάχνει για το ζευγάρι της. Εάν δεν το βρει, οι καρτέλες κλείνουν. Εάν βρεί το ζευγάρι, αυτό εξαφανίζεται για να μείνουν οι υπόλοιπες καρτέλες.
Σχήματα
Μαθαίνουμε τα σχήματα: Το παιδί πρέπει να κάνει κλικ πάνω σε κάθε αντικείμενο, να το σύρει και να αφήσει στην ανάλογη θέση του κάθε σχήματος (κύκλος, τρίγωνο, τετράγωνο, παραλληλόγραμμο, ρόμβος, πολύγωνο). Τα τρία (3) επίπεδα βοήθειας απλουστεύουν σημαντικά την εφαρμογή.
Ζωγραφίζουμε με σχήματα: Δραστηριότητα ζωγραφικής όπου εκτός από το μολύβι, τη σβηστήρα και το γέμισμα υπάρχουν και «στάμπες» από τα έξι σχήματα με επιλογή τριών μεγεθών. Με δυνατότητα αποθήκευσης και ανοίγματος αρχείου (bmp) καθώς και 30 αναιρέσεων. Μια εφαρμογή την οποία μπορούμε ναη χρησιμοποιήσουμε και για τα μαθηματικά, όπως το να κάνουμε σύνολα με χρώματα ή σχήματα, να ενώνουμε κοινά αντικείμενα μεταξύ τους ή ακόμη και να κάνουμε πράξεις. Μπορούμε να χτίζουμε πάνω στην εφαρμογή αυτή δεκάδες σχέδια μαθημάτων. Οι περιορισμοί εδώ μπαίνουν μόνο από την φαντασία μας.
Φτιάξε με τα σχήματα εικόνες: Μορφή ταγκράμ (πιο απλό από το παραδοσιακό) όπου με σχήματα φτιάχνονται 10 απλές εικόνες. Το παιδί πρέπει να σύρει κάθε τμήμα μιας εικόνας πάνω στο σκίτσο της και να προσπαθήσει να την συναρμολογήσει. Μπορεί συνεχώς να μετακινεί ένα κομμάτι μέχρι αυτό να μπει στη σωστή του θέση και να κλειδώσει.
Μαθαίνουμε τα σχήματα: Το παιδί πρέπει να κάνει κλικ πάνω σε κάθε αντικείμενο, να το σύρει και να αφήσει στην ανάλογη θέση του κάθε σχήματος (κύκλος, τρίγωνο, τετράγωνο, παραλληλόγραμμο, ρόμβος, πολύγωνο). Τα τρία (3) επίπεδα βοήθειας απλουστεύουν σημαντικά την εφαρμογή.
Ζωγραφίζουμε με σχήματα: Δραστηριότητα ζωγραφικής όπου εκτός από το μολύβι, τη σβηστήρα και το γέμισμα υπάρχουν και «στάμπες» από τα έξι σχήματα με επιλογή τριών μεγεθών. Με δυνατότητα αποθήκευσης και ανοίγματος αρχείου (bmp) καθώς και 30 αναιρέσεων. Μια εφαρμογή την οποία μπορούμε ναη χρησιμοποιήσουμε και για τα μαθηματικά, όπως το να κάνουμε σύνολα με χρώματα ή σχήματα, να ενώνουμε κοινά αντικείμενα μεταξύ τους ή ακόμη και να κάνουμε πράξεις. Μπορούμε να χτίζουμε πάνω στην εφαρμογή αυτή δεκάδες σχέδια μαθημάτων. Οι περιορισμοί εδώ μπαίνουν μόνο από την φαντασία μας.
Φτιάξε με τα σχήματα εικόνες: Μορφή ταγκράμ (πιο απλό από το παραδοσιακό) όπου με σχήματα φτιάχνονται 10 απλές εικόνες. Το παιδί πρέπει να σύρει κάθε τμήμα μιας εικόνας πάνω στο σκίτσο της και να προσπαθήσει να την συναρμολογήσει. Μπορεί συνεχώς να μετακινεί ένα κομμάτι μέχρι αυτό να μπει στη σωστή του θέση και να κλειδώσει.
Ζωγραφική
Έλα να ζωγραφίσουμε παρέα: Πρόγραμμα ζωγραφικής με: αναίρεση, 12 επιλογές χρωμάτων, εκτύπωση, σώσιμο, άνοιγμα και καθάρισμα εικόνας, 6 πάχη γραμμής, δύο επιλογές μύτης, μολύβι, σβηστήρα, πινέλο, σφραγίδα, γέμισμα, σπρέι και έξι έτοιμα φόντα με τις ανάλογες «σφραγίδες». Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν πολύ εύκολα εικόνες, να τις σώσουν αλλά κα να τις εκτυπώσουν.
Μάθε να σχεδιάζεις: Παιχνίδι ιχνηλασίας με 20 έτοιμες εικόνες με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Το γκρίζο περίγραμμα εξαφανίζεται με πάτημα του space bar. Πολύ απλά σχήματα για προγραφικές ασκήσεις. Η εφαρμογή αυτή αποκτά ξεχωριστή αξία, εάν τη χρησιμοποιούμε με μια γραφίδα ώστε το παιδί να έχει την αίσθηση ότι κρατάει μολύβι και όχι το ποντίκι. Μπορείτε να δείτε και το σχετικό video με τη χρήση όλου του λογισμικού στην τάξη με διάφορα περιφερειακά εξαρτήματα.
Στάμπες και εικόνες: Στην εφαρμογή αυτή, ο μαθητής επιλέγει ένα από τα 6 διαθέσιμα φόντα και το βάζει ως καμβά στην οθόνη του. Σε κάθε φόντο αντιστοιχούν κι έτοιμες "σφραγίδες". Χρησιμοποιώντας από τα εργαλεία, το σπράυ ή την σφραγίδα, μπορεί να δημιουργήσει ελέυθερα εικόνες. Σε επόμενο επίπεδο, μπορεί με ένα φόντο να χρησιμοποιήσει και τις "σφραγίδες" από όλα τα υπόλοιπα φόντα. Διασκεδαστική και δημιουργική εφαρμογή.
Βάψε απλά σχέδια: Ο μαθητής διαλέγει ανάμεσα από τα 12 διαθέσιμα απλά σχέδια τα οποία καλείται να γεμίσει με χρώμα. Στην εφαρμογή αυτή υπάρχει έλεγχος και επιβράβευση. Με πάτημα του space bar εμφανίζεται η σωστή επιλογή χρωμάτων. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιήσει, φαίνονται και όταν πηγαινουμε το δείκτη του ποντικιού πάνω από τις μικρές εικόνες αριστερα στην οθόνη. Είναι υποχρεωτικό να γεμίσει ο μαθητής με τα ίδια χρώματα.
Χρωμάτισε τις εικόνες: Γέμισμα εικόνων με διαβαθμίσεις στη δυσκολία .Μπορούμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε 30 εικόνες. Με πάτημα του space bar εμφανίζεται η προτεινόμενη χρωματική σύνθεση. Εδώ όμως δεν υπάρχει ο έλεγχος και ο μαθητής είναι ελεύθερος να χρησιμοποιήσει ότι χρώματα θέλει.
Έλα να ζωγραφίσουμε παρέα: Πρόγραμμα ζωγραφικής με: αναίρεση, 12 επιλογές χρωμάτων, εκτύπωση, σώσιμο, άνοιγμα και καθάρισμα εικόνας, 6 πάχη γραμμής, δύο επιλογές μύτης, μολύβι, σβηστήρα, πινέλο, σφραγίδα, γέμισμα, σπρέι και έξι έτοιμα φόντα με τις ανάλογες «σφραγίδες». Τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν πολύ εύκολα εικόνες, να τις σώσουν αλλά κα να τις εκτυπώσουν.
Μάθε να σχεδιάζεις: Παιχνίδι ιχνηλασίας με 20 έτοιμες εικόνες με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Το γκρίζο περίγραμμα εξαφανίζεται με πάτημα του space bar. Πολύ απλά σχήματα για προγραφικές ασκήσεις. Η εφαρμογή αυτή αποκτά ξεχωριστή αξία, εάν τη χρησιμοποιούμε με μια γραφίδα ώστε το παιδί να έχει την αίσθηση ότι κρατάει μολύβι και όχι το ποντίκι. Μπορείτε να δείτε και το σχετικό video με τη χρήση όλου του λογισμικού στην τάξη με διάφορα περιφερειακά εξαρτήματα.
Στάμπες και εικόνες: Στην εφαρμογή αυτή, ο μαθητής επιλέγει ένα από τα 6 διαθέσιμα φόντα και το βάζει ως καμβά στην οθόνη του. Σε κάθε φόντο αντιστοιχούν κι έτοιμες "σφραγίδες". Χρησιμοποιώντας από τα εργαλεία, το σπράυ ή την σφραγίδα, μπορεί να δημιουργήσει ελέυθερα εικόνες. Σε επόμενο επίπεδο, μπορεί με ένα φόντο να χρησιμοποιήσει και τις "σφραγίδες" από όλα τα υπόλοιπα φόντα. Διασκεδαστική και δημιουργική εφαρμογή.
Βάψε απλά σχέδια: Ο μαθητής διαλέγει ανάμεσα από τα 12 διαθέσιμα απλά σχέδια τα οποία καλείται να γεμίσει με χρώμα. Στην εφαρμογή αυτή υπάρχει έλεγχος και επιβράβευση. Με πάτημα του space bar εμφανίζεται η σωστή επιλογή χρωμάτων. Τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιήσει, φαίνονται και όταν πηγαινουμε το δείκτη του ποντικιού πάνω από τις μικρές εικόνες αριστερα στην οθόνη. Είναι υποχρεωτικό να γεμίσει ο μαθητής με τα ίδια χρώματα.
Χρωμάτισε τις εικόνες: Γέμισμα εικόνων με διαβαθμίσεις στη δυσκολία .Μπορούμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε 30 εικόνες. Με πάτημα του space bar εμφανίζεται η προτεινόμενη χρωματική σύνθεση. Εδώ όμως δεν υπάρχει ο έλεγχος και ο μαθητής είναι ελεύθερος να χρησιμοποιήσει ότι χρώματα θέλει.
Εκτυπώσεις, τραγούδια, βίντεο
Τύπωσε ότι θέλεις στο χαρτί: 57 σελίδες Α4 για εκτύπωση.Οι εκτυπώσεις είναι χωρισμένες σε 2 κατηγορίες. Σε αυτές που θα χρησιμοποιηθούν απευθείας από τους μαθητές για να βάψουν να κόψουν να ζωγραφίσουν και να κολλήσουν και σε αυτές που θα πλαστικοποιηθούν και θα παραμείνουν ως μόνιμο εποπτικό υλικό.
Θέλεις να δούμε μαζί την ταινία;: Βίντεο 8 ενοτήτων με παρουσίαση από τον Παγκράτη, της χρήσης του προγράμματος από τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου Βέροιας.
Τραγουδάμε παρέα: Το τραγούδι των χρωμάτων (Τραγούδι: Παγκράτης Παυλίδης, Μαρία και Γιώργος Παυλίδη, στίχοι: Βαλεντίνη Παυλίδη, Μουσική: Παγκράτης Παυλίδης) και 7 ακόμη παιδικά τραγούδια από την Εύα Ιεροπούλου και τον Παγκράτη. Το τραγούδι των χρωμάτων είναι οπτικοποιημένο, με στόχο να μάθουν τα παιδιά τα χρώματα τραγουδώντας.
Τύπωσε ότι θέλεις στο χαρτί: 57 σελίδες Α4 για εκτύπωση.Οι εκτυπώσεις είναι χωρισμένες σε 2 κατηγορίες. Σε αυτές που θα χρησιμοποιηθούν απευθείας από τους μαθητές για να βάψουν να κόψουν να ζωγραφίσουν και να κολλήσουν και σε αυτές που θα πλαστικοποιηθούν και θα παραμείνουν ως μόνιμο εποπτικό υλικό.
Θέλεις να δούμε μαζί την ταινία;: Βίντεο 8 ενοτήτων με παρουσίαση από τον Παγκράτη, της χρήσης του προγράμματος από τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου Βέροιας.
Τραγουδάμε παρέα: Το τραγούδι των χρωμάτων (Τραγούδι: Παγκράτης Παυλίδης, Μαρία και Γιώργος Παυλίδη, στίχοι: Βαλεντίνη Παυλίδη, Μουσική: Παγκράτης Παυλίδης) και 7 ακόμη παιδικά τραγούδια από την Εύα Ιεροπούλου και τον Παγκράτη. Το τραγούδι των χρωμάτων είναι οπτικοποιημένο, με στόχο να μάθουν τα παιδιά τα χρώματα τραγουδώντας.
Μαγικές εικόνες:
Πέντε μαγικές εικόνες, οι οποίες συνθέτονται σιγά - σιγά, με διαδοχικά πατήματα του space bar ή με διαδοχικά κλικ (δεξί). Οι μαγικές εικόνες είναι: Δάσος, Αγρόκτημα, Θάλασσα, Παιδικό δωμάτιο, Χριστούγεννα. Όταν ολοκληρωθεί μια εικόνα, τότε ο μαθητής μπορεί να κάνει κλικ πάνω στα αντικείμενα της εικόνας και αυτά να ζωντανεύουν με κίνηση και ήχο.
Πέντε μαγικές εικόνες, οι οποίες συνθέτονται σιγά - σιγά, με διαδοχικά πατήματα του space bar ή με διαδοχικά κλικ (δεξί). Οι μαγικές εικόνες είναι: Δάσος, Αγρόκτημα, Θάλασσα, Παιδικό δωμάτιο, Χριστούγεννα. Όταν ολοκληρωθεί μια εικόνα, τότε ο μαθητής μπορεί να κάνει κλικ πάνω στα αντικείμενα της εικόνας και αυτά να ζωντανεύουν με κίνηση και ήχο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου